niedziela, 7 listopada 2010

Najnowsza grafika

Co sądzicie o tym? Początkowo miał być to nagłówek dla Miss_LolitaF z TheStardollShiner, ale zamknęła bloga i grafika się zmarnowała... A szkoda...


Sukienka jest zainspirowana Versace Dress (na zdjęciu Monika Jagaciak)
Buty zaprojektowane przez Christiana Louboutina (Barney's Trash)

EDIT:
Miss_LolitaF postanowiła wznowić działalność bloga, tak więc grafika nie przepadnie.
Przypominam, że grafika u mnie kosztuje 333sd! Wiem, że jest bardzo drogo, ale są osoby, które płacą takie kwoty, dlatego ceny tej nie zmienię.
I proszę NIE ZAMAWIAĆ! Gdy otworzę kolejkę z pewnością poinformuję wszystkich na blogu.

27 komentarzy:

  1. Ta grafikę sama zrobiłaś? jak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika cudowna. Bardzo podobają mi się te buciki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ale ona mi się jakaś chuda wydaje i ma trochę za małe piersi ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Prosiłabym o reklamę mojego bloga: polskistardoll-4you.blogspot.com ....

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie... w tali troszeczkę za chuda. a co do piersi - cristall_xd osoba leżąca w takiej pozycji, ma rozciągnięte mięśnie, więc nie będzie miała ich dużych, jędrnych xd jak by stała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wykonanie z wielką dokładnością :)
    Gratuluję talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie jest dokońca taka jak powinna być ale jest naprawde cudowna i piękna :) Chciała bym też reklame na moim blogu http://stardoll-is-our-world.blogspot.com... Z góry dziękuje :*
    Chciałam jeszcze dodać że zastanawiam się w jakim programie to robisz bo też bardzo interesuje się grafiką a twoja grafika jest bardzo ładna.. Prosze powiedz bardzo mnie to ciekawi :) Co do piersi zgadzam się z kalkova...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. sorki za to na górze :) ^..^
    Ja też bym chciała reklamę ale pewnie masz ich zbyt dużo no w każdym razie chciałam poprosić o reklamę bloga Ciekawostki o stardoll http://fajnenowosci.blogspot.com/
    Jeśli się zgodzisz to napisz mi na stardoll Filka_music oki?
    Wtedy ci napisze co i jak
    A nawiązując do tego bloga grafika G-E-N-I-A-L-N-A :* nie wiem jak ją zrobiłas ale jest super widać że sie przyłożyłaś
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów Filka_music

    OdpowiedzUsuń
  10. czy mogłabym to wykorzystać ?
    w zamian zareklamuje twojego bloga na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli się zgadzasz to napisz co i jak mam zareklamować na ten e-mail :
    oskop9912@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. a i jeszcze jedno w jakim programie to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Grafika códna i zgadzam się z kalovka ^^

    A i czy moge poprośić o reklamę mojego bloga pissss w zamian ja zareklamuje twój a moj blog to
    http://www.martusia194.blogspot.com/ jakbyś hciała sie ze mna skontaktować to na stardoll jestem martusia194 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja grafika jest wspaniała, świetna jakość wykonania:) Też mam bloga z grafiką, jak będziesz miała chwilkę czasu, zapraszam:
    fashionbyesther.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba, wcale nie jest za chuda... :>
    Akurat jest w sam raz. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym była chętna odkupić tą grafikę, jeśli jesteś zainteresowana to pisz.

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, też bym tak chciała umieć wykonywać grafikę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚWIETNE .! xD Jak ty to robisz ? .^

    OdpowiedzUsuń
  19. mogę użyć tej grafiki na swojego bloga ? : >

    OdpowiedzUsuń
  20. lOl. ja to mam na blogu . ; O znalazłam w gogle w grafice . nie wiedziałam że to twoje . ; O

    OdpowiedzUsuń
  21. ja grafike robie za darmo:)ale chyba zrobie jak ty zeby placili bo si oplaca dzieks :*:*:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie ;D Ta sukienka wygląda ładniej w twoim wykonaniu niż w realu ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie ;*
    mnie osobiście zamurowało.

    OdpowiedzUsuń
  24. masz też już osoby które skopiowały Twój nagłówek , mi oczywiście się strasznie podoba :) umiem robić tylko nagłówki w paintcie pfff,ale wróc, wróć, Chciałam powiedzieć,że http://graj-stardoll.blogspot.com/ tutaj Twoja grafika (powyższy obrazek) ZOSTAŁ SKOPIOWANY!
    Pozdrawiam-Eviva9

    OdpowiedzUsuń